Planer på att åka till Italien och besöka huvudstaden Rom? Kanske drömmer du om att se sevärdheter som Colosseum, Trevi Fontänen och Pantheon eller så vill du bara uppleva en romantisk italiensk storstad. Rom har många ikoniska sevärdheter du inte får missa under din vistelse och bästa sättet att hinna med alla är med en bil. Om du går i tankarna att boka en bil under semester kan du nedan läsa tidigare kunders utvärderingar av hyrbil i Rom nedan för att se vad de tycker och tänker.
Auto Europe finns i 180 länder och har tillgång till över 24.000 upphämtningskontor, bland annat kan du hämta din boka bil i Rom på stadens två flygplatser Rom Ciampino flygplats och Rom Fiumicino flygplats. Om inte det passar finns det även mängder av kontor i centrum och på Rom Termini tågstation att välja mellan. Använd vår sökmotor för att jämföra dina alternativ och hitta det bästa erbjudandet, alternativt kan du ringa våra reservationsagenter på +46 10 888 66 52.
" I got worse car than I booked and Keddy /Europcar wanted extra payment for car I actually should get. "
Helhetsomdöme: 3 Personal vid hämtning: 5 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 1
" Alltid varit bra "
" Only downside is that they are off the airport and you need a shuttle "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 9
" X "
" X "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 6
" Tack för god service och enkelhet vid bokning "
" Tack för den fina hjälp och goda service samt vänligt bemötande vid min senaste resa och hyra av bil. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Allt fungerade bra. "
" Dåligt att bränsledepositionen inte var samma som drogs från mitt konto som jag senare fick tillbaka. En skillnad på ca 10% går inte att förklara med valutaskillnader under en vecka. Det var också svårt att hitta Centauros kunddesk eftersom den inte var på samma ställe som de andra (Roms flygplats). "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 8
" Most apestects of this car rental was ok or good. The problem was the waiting time for picking up the car. I stood in line for about 3 hours before receiving the keys. "
" Most apestects of this car rental was ok or good. The problem was the waiting time for picking up the car. I stood in line for about 3 hours before receiving the keys. "
Helhetsomdöme: 7 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 8
" Hyrt många gånger nu. Allt brukar funka eller lösa sig. "
" Väldigt dåliga språkkunskaper i eng hos personalen i "garaget". Skyltning och anvisning blir vilseledande. Tydligare skyltning och anvisning så man går rätt till "desk" först. Vi hamnade i garaget, skyltning saknades till desk. Fick leta oss fram, personalen i garaget dåliga på att kunna förklara. Bra personal vid desk men vi saknade en turordningsskylt, nu blev det liksom "vem är fräckast och går först". "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Bra service. "
" Ganska nöjd. "
Helhetsomdöme: 7 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 5
" Enkelt nära ankomsthall bra skyltat. "
" Bra "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 8 Fordonets skick: 10
" Förhållandevis billigt. Information vid upphämtning hade kunnat vara tydligare. "
" Inget bra kösystem vid upphämtning av bilen på flygplatsen. "
Helhetsomdöme: 6 Personal vid hämtning: 6 Hantering vid lämning: 8 Fordonets skick: 8
" Allt annat än hur det var med Avis. Snabbt, smidigt, nöjd. Bortsett från hutlösa överpriser detta år. Som jag inte tycker är OK och tveksam om jag kommer åka med hyrbil nästa gång om dessa priser fortsätter. Förstår att det inte är ni som sätter priserna utan hyrbilsföretaget. Nöjd med er och kommer att använda er om det blir en nästa gång med. "
" Digital check in för att snabbt kunna hämta ut bilen fungerade inte alls. Återigen samma kaos på flygplatsen i Rom. Fick bråka en del för att få tillgång till bilen snabbt, många fått vänta över en timme på att få sin bil. Bilen var omodern, smutsig och AC fungerade så där i 39 grader värme. En Fiat Panda med nästan 7000 mil på mätaren, smutsig och allmänt sunkig för 11000kr är ett sjukt överpris och ett utnyttjande av situationen efter Covid. Uselt tycker jag. Kommer inte att hyra bil av Avis i Rom fler gånger. Tveksamt om jag ens kommer flyga till Rom fler gånger pga detta. I Bergamo har det alltid funkat, fått ren och städad bil och snabbt och trevlig personal. Allt annat mot hur det är i Rom. Inte nöjd alls! "
Helhetsomdöme: 4 Personal vid hämtning: 1 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 3
" Som tidigare, mycket bra erfarenhet av Auto Europe. Men anser att Auto Europe inte bör göra affärer med detta företag om man vill behålla sitt eget rykte. "
" Bedömer företagets Roma termini-filial vara bedragare som lurar turister på pengar genom att inte dokumentera alla skador. De erbjuder en undermålig service och deras personal behandlar oss kunder dåligt. Skulle hämta bilen vid Roma termini (Via Giovanni Giolitti 40). Fick vid service desk reda på att bilen skulle hämtas vid Leasys utlämningsställe som ligger på Via Giovanni Giolitti 271. Personalen där skulle assistera mig att inspektera bilen för skador. Fick med mig ett dokument med de tidigare dokumenterade skadorna. När jag hämtade ut bilen (Via GG 271), så hittade jag flera tidigare odokumenterade skador. Gick för att hämta en ur personalen (#1). Han (#1) gick iväg åt ett annat håll när jag vände ryggen för att gå mot bilen. Efter att ha väntat i flera minuter på att han skulle komma tillbaka, så letade jag upp en annan ur Leasys personal (#2). Han (#2) följde motvilligt med, och fyllde motvilligt i de skador jag hittat. Hade dessa skador inte dokumenterats, så hade jag blivit återbetalningsskyldig vid återlämningen av bilen. Vi hade även hyrt två bilkuddar. Han (#2) gick iväg och sa att de inte hade några bilkuddar. Om vi var missnöjda kunde vi "terminate the contract". Vi fick alltså ett ultimatum. Efter två samtal till mannen vid service desk vid Roma termini (via GG 40) fick vi acceptera att det inte fanns några bilkuddar att tillgå. Mannen vid utlämningsstället (#2) vägrade då att skriva på kontraktet att vi inte fått några bilkuddar ("booster seats"). Jag fick honom att skriva på genom att säga att det var det enda sättet att jag skulle gå därifrån. Trots att jag hade detta dokumenterat har jag fått en Final Invoice från Leasys, där de vill ta betalt för booster seats. Sällskapet som hyrde bil med oss fick en bil som inte var fulltankad. Jag har efter att jag återlämnat bilen läst flera liknande recensioner. Anser att Auto Europe inte bör göra affärer med detta företag om man vill behålla sitt eget rykte. "
Helhetsomdöme: 3 Personal vid hämtning: 1 Hantering vid lämning: 3 Fordonets skick: 5
" Worked fine, no issues "
" Worked fine, no issues. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 9
" Smidigt "
" Kaos vid upphämtning "
Helhetsomdöme: 5 Personal vid hämtning: 5 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 8
" Enkelt och säkert att hyra bil "
" Smidig ut- och incheckning. Inga överraskningar. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Funkade bra. "
" Fick en riktigt dålig bil där ena framhjulet var deformerat. Påtalade detta vid utlämning, men ingen åtgärd från personalen. Bilen kändes inte säker vid körning på motorväg. "
Helhetsomdöme: 2 Personal vid hämtning: 2 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 1
" Mycket snabb och bra service "
" Allt fungerade perfekt "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 8
" Inga problem alls "
" Bilen var fräsh men AC'n var trasig "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 8
" Jag är mycket nöjd. "
" Mycket bra "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 8
" Har använt Auto Europe flera gånger, aldrig några problem "
" Inga problem vid uthämtning, men lite oengagerad personal. Bilen helt Ok, lite små kosmetiska skador, precis som det ska vara på en bil i Italien. Men fungerade bra. Ingen problem vid returnering "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 8 Fordonets skick: 8
" Ok "
" Best ever experience hyra bil! "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Simple to deal with. Quick. Provided a good choice of cars. "
" 1. I had to wait in a queue for 63 minutes to pick up my booked car. 2. It seemed like they were out of cars when I arrived so I got the question if I wanted to have "A fine car". Well, I accepted as I believed I should get an upgrade. However, I got a super-small Fiat 500 with hardly enough room for my suitcases = I got a downgrade, i.e. lower grade than I paid for. 3. All other experiences from my rental was just great. "
Helhetsomdöme: 6 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Lätt att söka, hitta och jämföra hyrbilspriser. Inga konstigheter vid uthämtning hos vald hyrbilsfirms "
" Snabb och trevlig service "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Good "
" Good "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 8 Fordonets skick: 10
" Bra, enkelt och smidigt. "
" Mycket snabbt och proffsigt hanterat. Kort kö vid disken, bilen redo direkt och trevlig personal. Enda minuset är kostnaden för bilbarnstol. Som hos många andra biluthyrare är de överprissatta. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Nöjd med servicen. Jag rekommenderar det alltid till mina vänner. "
" Långa väntetider "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Mycket nöjd efter att hyrt via Auto Europe i flera år "
" Utmärkt service på Fiumicino flygplats "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Micket bra "
" Bra "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 9
" Fungerar utmärkt, bra priser och snabb service "
" Deras samarbete med Avis i Rom innebär tyvärr att Avis-personal, om ingen Maggiore är på plats, tycker det är lite besvärligt. Bemötandet från Avis personal kunde vara bättre. "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Har hyrt flertalet gånger och har varit nöjd med Auto Europe. Sen har lokala uthyrare strulat ibland och försökt ge mindre bil, nekat att byta namn på förare. Mot vad som står på vouchern tex. "
" Maggioris kontoret i Rom var stängt och Avis /Budget skötte utlämningen. Mini-bussen som jag beställt fanns inte när vi kom. Erbjöds först en bil med 7 säten. Fungerar inte med 7 personer med bagage. Jag har beställt en med 9 säten för att få plats med allt bagage. Efter lång väntan ca 1½ får uthyraren fram en minibuss. Återlämnandet gick väldigt smidigt. "
Helhetsomdöme: 5 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 2 Fordonets skick: 7
" Enkelt och intuitivt gränssnitt. Snabb sökning. Slutpris i egen valuta syns omedelbart, om man inte lägger till försäkring. SuperCover rekommenderas då det är prisvärt jämfört med biluthyrarnas egna försäkringar. Om biluthyraren hittar bulor eller repor som kostar pengar så dras det via kreditkortet man använt. Man får sen själv claima beloppet från Autoeurope. "
" Bra pris. Bilarna är välanvända. Många bilar har bulor och repor runt om. Man behöver därför ej vara orolig för att göra någon extra liten repa. dock bör man se till så att alla repor står med i protokollet vid utcheckning av bilen. det gjorde det INTE i mitt fall. Det tar flera dagar efter återlämnande av bilen innan de har släppt pengarna de reserverat på kreditkortet. "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 5
" Bra, men man blir alltid osäker om försäkring när det är väldigt tjatiga säljare på uthyrningsbolaget "
" Tjat om ytterligare försäkring trots självriskeliminering. Förstår att de har bonus, men det blir extremt tjatigt när de inte ger sig. 7/8 dels tank , bättre med full till full tank. Bilen smutsig utvändigt så det var svårt att se ev skador. Men helt problemfritt och trevlig personal både vid hämtning och lämning. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 8
" Auto europe är ja mycket nöjd med. Enkelt att boka och snabb återkoppling. "
" Lång väntetid för uthämtning. Bil i dåligt skick. "
Helhetsomdöme: 4 Personal vid hämtning: 3 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 3
" bra "
" Bra "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 6
" Allt utom att få ut bilen var kanon, bokningen och allt runt den smidig men Roms flygplats är att skämt när det gäller effektivitet, lite charmigt men inte om man är stressad... "
" Kaos vid upphämtning, tog ca 2 timmar att få ut bilen, sen allt bra. Återlämningen mkt smidig. "
Helhetsomdöme: 7 Personal vid hämtning: 1 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Fingerar bra, inga problem alls. "
" Bra, seriös och bra bilar. Ogillar att man alltid hitta nya sätt att ta extra betalt, denna gången att man skulle lämna bilen tvättad.. eller betala 10 € extra för tvätt. "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 9
" Välordnat och exakt. "
" Kö och struligt vid starten/incheckningen - annars perfekt! "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 7 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Ok, men bokningen verkade vara överraskande för Winrent. "
" Alltid lika förvånande att det tar så lång tid att fylla i formulär när nästan alla uppgifter finns tillgängliga i förväg. Stenålder på de flesta biluthyrare. Vår bokning var en överraskning för Winrent trots att den gjordes för två månader sedan. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 7 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Bra "
" Bra "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 7
" Hyrt bilar flera gånger och aldrig haft något problem "
" Det tog nästan 2 timmar i kö när vi skulle hämta bilen. Då hade vi 6 st före oss. Så lite snabbare utcheckning önskvärt däremot när vi återlämnade gick det snabbt. Fick en bra bil som gick bra. "
" Har haft goda kontakter med er tidigare. Känns tryggt att någon talar Svenska. "
" Lite svårt att hitta FIREFLY Fick ej den Bilen som jag beställde. Var nöjd med den bil som jag fick Ford Focus. Återlämning av bil gick smidigt. "
" Bra priser hos seriösa, välkända uthyrare. Lite mindre reklam på mejl vore önskvärt. "
" Bra bemötande från personal. Men lite dåligt när bilen är tom på spolarvätska samt saknar bakrutetorkare. "
" Enkelt ovh tydligt! "
" Aningen långsam hantering. Tror inte heller vi fick rätt storlek på den bil vi bokat. "
" snabb och bra att boka Många alternativ "
" Fel i datassystem Det tog 45 minuter att få en bil "
" Lätt att boka men det saknades valmöjligheter tex att välja försäkringsnivå GPS är standard i de flesta bilar idag, varför inte i hyrbilen? "
" Italiensk byråkrati är inget att bråka om "
" jag skulle vilja att ni samordnade er med uthyraren så att uthyraren vet att man tagit självriskeliminering så de inte säljer på en ännu en. Man står där svettig och stressad och de säger att man har 21 000 kr i självisk och då tar men en till. Eller så tar man inte er utan men tar bara uthyrarens. "
" Som vanligt tog utlämningen för lång tid, kö och krångligt system med en utlämning för handlingar och en för bilen. Det fanns en buckla som de inte talade om och det fick vi påpeka innan vi åkte men det var inget problem men det tog ytterligare 10 minuter av vår tid. Bilen var mycket fräsch och vi fick automat istället för vanlig växellåda som vi hade bokat. "
" Själva bokningen var det inga problem med, däremot är vi mkt missnöjda med hur det fungerade när vi hämtade bilen och det var ju Hertz som skötte det som jag förstod. "
" Vi hade bokat i väldigt god tid men det tog ändå 3 timmar på plats i Rom efter vår ankomst. Vi fick dessutom först en mindre bil än vad vi bokat och när vi påpekade det fick vi byta till en bil som inte var städad och inte hade full tank. "
" Visa upp de skador bilen redan har. Förklara betalspecifikationen bättre "
" Engelsk textad instruktionsbok bör finnas i alla bilar. "
" När reservation av belopp på mitt kreditkort skulle göras kunde mitt konto inte nås, vilket gjorde att jag fick betala extra för en försäkring. (Tyvärr hade jag bara ett kort med tillräcklig kredit). Det sas att mitt kort kanske var spärrat för utlands transaktioner, men det var det inte. Jag ringde min bank, men de sa att jag kunde använda det i hela Europa, har använt kreditkortet vid flera tillfällen under min vistelse i Italien utan problem. En annan önskan är att det hade funnits engelsk textad instruktionsbok i bilen och gummi mattor på golv. För övrigt är jag nöjd "
" Varför ger ni inte mina kontaktuppgifter till uthyraren? Incheckningen tar orimligt lång tid. Lägg till optionerna envägshyra och extra förare i prisuppgifterna. Det är också irriterande att faktiska bilmodeller aldrig överensstämmer med bokade. Och varför anger ni inte klasskoden förrän efter bokningen? "
" Inget att anmärka på. "
" Utlämningen var trög och rörig, men fick rätt sots bil. Fick vid utlämnandet dock fel information om plats för återlämning. Men engelsktalande personal gick att få tag på, så det löste sig. "
" Möjlighet att ange extra förare och envägshyra i sökfunktionen (även om de ska betalas lokalt). Har noterat att samma hyra kan ha olika pris beroende på vilket land man anger att man bor i. Motivera eller ta bort. En bättre överföring av personuppgifter från er till uthyraren så att upphämtning kan gå snabbare. "
" Er hemsida kunde mer vara som Rentalcars.com. "
" Allt egentligen perfekt. Dock borde dom sagt att vi fick en automat. För oss, som bara kör automat hemma, var det ypperligt. Men det finns de som känner sej osäkra med automat. "
" Functionality is good. The website could use an upgrade to make it more modern (responsive design, faster etc). "
" Tråkigt att behöva ligga ute med 1700 Euro i deposition på bilen/bränslet. Lite otydligt vart man skulle gå för att få ut bilen resp. skriva kontrakt (detta var på olika ställen). Skulle uppskattat ett skriftligt kvitto när man lämnade tillbaka bilen. "
" Vi hyrde bil, en Citroën i Rom den 12-17/10. Vi var nöjda med bilen, men den var inte fulltankad när vi hämtade den, det återstod bara en tredjedel ca bensin. Vi hade kommit ut på motorvägen när vi upptäckte det och kunde inte vända om eftersom det var mörkt och sent och vi hade barn med oss. Vi lämnade bilen fulltankad som man ska men vi tycker att Maggiore kunde kollat upp att den var lika full när vi hämtade bilen. "
" Vi hyrde bil i Rom 12-17/10. Vi är nöjda med bilen, en Citroën, men när vi hade kommit ut på motorvägen upp-täckte vi att det bara var ca en tredjedel bensin kvar i tanken. Vi vet att vi skulle kollat det innan, men det har aldrig hänt oss tidigare, när man hämtar bilen brukar tanken vara full och man lämnar bilen med full tank, vilket vi gjorde. Under de dagar vi hade bilen körde vi bara ca 15 mil, så det blev kostsammare än vi tänkt. "
" Information om att man måste ha 1000 euro i deposition "
" Väldigt svårt att hitta vart man skulle lämna bilen i Milano, fel position på Google Maps och riktigt usel skyltning "
" Nice and kind staff, and very professional when we picked up and returned the car! 👍 "
" Nöjd kund sedan många år och har säkerligen minst 20 veckohyror gjorda med Auto Europe. "
" Bra service vid utlämnande men bilen var ej tankad och inte tvättad utvändigt vilket gjorde det svårt att se ev. skavanker. Dock inget mankemang vid återlämning och man letade inte efter skador att "sätta dit en för" vilket emellanåt sker! "
" Bra service och bemötande problemet att dom har svårt att släppa Blockerde pengar i tid . 2016-08-18 Reservation Kortköp HERTZ ITALIANA SPA -6.761,70 så här ligger det till för mig efter en vecka "
" Bra service och bemötande problemet att dom har svårt att släppa Blockerde pengar i tid . 2016-08-18 Reservation Kortköp HERTZ ITALIANA SPA -6.761,70 så här ligger det till för mig efter en vecka "
" Alltid enkelt att boka via AE, överskådliga prisjämförelser och ett bra gränssnitt. Har använt tjänsten många gånger och kommer att fortsätta med det. Rekommenderar alltid bekanta som skall resa att boka via AE. "
" Trots att bilen var bokad och betald tog det nästa 1,5 timmar att skriva papper hämta ut den. Bilen var relativt ny och hade inte gått mycket men var otvättad och tråkigt skitig utvändigt, dock hyfsat ren invändigt, modellen stämde bra med bokad kategori. Återlämnandet gick smidigt utan fördröjningar eller strul. "
" Fick en Audi A3 när jag beställt en nissan qashqai eller liknande, mycket nöjd med det. Lite knepigt att hitta till avlämningsplatsen vid Roms tågstation men det gick. Vi glömde en utskriven voucher i samband med upplockning men damen i kassan var schysst och lät oss skicka ett mail med den dagen därpå. Totalt väldigt nöjd då allt fungerade bra. "
" Allt funkade. Lancia kanske nte var vad jag förväntat mig, men den funkade bra. "
" Funkar alltid och lätt att ändra samt att det ibalnd finns svnska talande personer. "
" Hej! Det funkade förtäfligt med hämtning och lämning av bilen. Dock tar det alltid lång tid på Fiumicino vid disken där man hämtar nyckeln och anmäler sig,det gäller nästa alla uthryningsföretag. "
" Allt funkade som det skulle vid bokning och ombokning. "
" Vänta länge för att få hjälp vid utcheckningen och incheckning av bilen. "
" Det borde framgå tydligare att inte Firefly ligger vid flygplatsen. "
" De skötte sig perfekt. "
" Snabb uthämtning och återlämning, nära till flygterminalerna och trevlig personal "
" Positivt när jag ringde och beställde, bra förslag och bra bil "
" Lite trött både när vi hämtade bilen och när vi lämnade men mest bra. Sen skulle jag vilja ha mycket bättre kartor eller GPS monterat i bilen "
" Kan vara lite tydligare med att bilen inte finns på flygplatsen i Rom. "
" Bra uthyrare som var mycket tillmötesgående "
" Auto Europe er Ok. Der har ikke været problemer af nogen art. En ok side som er nem og overskuelig med biler til rimelige priser og fin information "
" Ganske udmærket indtil videre "
" Enkel, prisvärd och bra erbjudande "
" Bra mottagning, vänliga och hjälpsamma "
" Jag har bokat via Autoeurope ett tiotal ggr. Vid 3 tillfällen har jag fått kontakta Autoeurope i efterhand pga av felaktiga debiteringar av den lokala uthyraren. En alldeles för hög andel, detta är egentligen inte fel agerat av Autoeurope. Men det sänker förtoendet. "
" -Svåra att hitta på flygplatsen, -Shuttleservicen fungerade ursuselt "
" Suveränt med ombokningsrätt och avbeställningsrätt upp till 2 dygn innan bokad tid. Billigast av alla och jättebra hemsida!! "
" Trevlig personal. Bra bilar. Tog inte ut några avgifter för att vi var 45 minuter sena vid återlämning av bilen. "
" Allt har fungerat perfekt. Vi fick, tyvärr, en större auto än den som vi beställde. Lite svårt att öra i den kurviga Amalfikusten. Annars allt var till fullständig tillfredställande. "
" Vore tacksam om ni frågade Maggiore om de hittade en oljetavla på pannå i bilen- Vi blev mycket nöjda för service vod avhämtning och lämning av bilen. "