" Bekvämt "
" Vilken bra bil "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 7 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Seriöst företag "
" Trevlig personal och mycket bra service "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" I det stora hela alldeles utmärkt "
" Det tar för lång tid att få tillbaks reserverad summa. Lämnade bilen en fredag och idag måndag ännu inga pengar. "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Bra service Inga köer när vi var där. "
" Fordonet OK "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 8
" Alltid bra!! "
" Ytterst tveksam bil med automatväxling! "
Helhetsomdöme: 7 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 5
" Jättenöjd med Auto Europe, hyr bil genom er gärna fler gånger "
" Lång väntetid vid servicedisk, 1 timme för att hämta ut bilen. "
Helhetsomdöme: 6 Personal vid hämtning: 1 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Fungerar bra, använder alltid er tjänst. "
" Jag hade hoppats på en annan bil. "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 5
" Bra bokningssida. "
" Bra och snabbt service. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Positiv upplevelse "
" I hyresavtalet var det full-full som gällde och när jag lämnade tillbaka bilen var den just fulltankad. Trots detta ville Hertzpersonalen ha ytterligare €71 betalt för bensin. Jag fick då börja argumentera och visa kvitto för att övertyga henne. Trots att hon precis hade kollat bilen (men uppenbarligen inte tankmätaren) "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 2 Fordonets skick: 8
" Allt fungerade snabbt och effektivt! "
" Allt fungerade perfekt! "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Bra enkel och överskådlig hemsida där man lätt kan få den bil till rätt pris som man önskar. "
" Bra mottagande men en smula gammalmodig pappershantering. Det finns hos andra bolag uppgifter som bilens skador osv. Helt utan papper. En enkel scanning vid återlämnandet och allt syns. Finns även bolag som har en mätning vid skada ungefär 5-6 cm i diameter, är skadan mindre blir det ingen åtgärd. Bra! "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 9
" Fungerade alldeles utmärkt. "
" Jag tycker att allt fungerade mycket bra. och att priset stämde överens vid återlämningen. Skulle gärna hyra igen av er. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Auto europe fungerar bra problemet ligger hos Hertz I detta fall. "
" Bilen fungerade utmärkt, dock saknades Ad Blue som jag fick fylla på men glömde ta upp med personalen i Nice. Återlämnandet fungerar också mkt bra, problemet är den långa väntetiden på att hämta ut bilen vid ankomst, mkt irriterande. "
Helhetsomdöme: 5 Personal vid hämtning: 3 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Lätt att komma i kontakt Bra service "
" Trevlig personal bra service "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 7
" Pålitligt. Inga extra kostnader "
" Mycket smidig och snabb vid incheckning. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 8
" Ok! "
" Slitet fordon med otillräcklig dokumentation utav befintliga skador. "
Helhetsomdöme: 6 Personal vid hämtning: 7 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 6
" Allt fungerade superbra. Snabb service, bra bil och inga extra konstiga avgifter. Snabb och bra inlämning av bilen sista dagen. Perfekt helt enkelt. "
" Allt fungerade superbra. Snabb service, bra bil och inga extra konstiga avgifter. Snabb och bra inlämning av bilen sista dagen. Perfekt helt enkelt. "
" Mycket bra pris, framför allt för supercover tillägget. "
" Långsam utlämning av bilen helt i onödan. Bilen hade en mycket smutsig vindruta, särskilt insidan vilket gjorde att sikten var mycket dålig i motljus. Trevligt att bli erbjuden en uppgradering. "
" Very good that we could pick up the car at Terminal 1 in Nice. It's saved a lot of time. "
" Se till att de addressuppgifter som lämnats I samband med bokning förs över till uthyraren och att pappersexcersisen är avklarad per automatic. Träligt att behove fylla I samma uppgifter flera ganger. "
" Oftast hysteriska köer. dock ej denna gang. "
" Mycket nöjd "
" Mycket nöjd och omtänksam,servicen god bilen framkörd och trevligt mottagande vid återlämningen "
" Problemet som jag upplevt vid flera tillfällen när vi hyrt bil via Auto Europe är att biluthyraren inte tycker att den försäkring vi köpt via er inte är tillräckligt trots att vi köpt Super Cover. Det har gjort att vi känt oss tvungna att köpa ytterligare en försäkring av dem vilket blir onödigt dyrt. Alternativt att vi bara köpt grundförsäkringen via Auto Europe och resten av den lokala uthyraren vilket också blir dyrare än om vi köpt allt av er. Önskar att det samarbetet blev bättre mellan Auto Europe och hyrbilsföretaget. "
" I stort fungerade det bra, problemet var att det inte fanns någon på plats när vi skulle lämna tillbaka bilen. Till slut om det en kille som inte på något sätt gick att identifiera att han jobbade på Hertz. Någon plats vid parkeringen som är uppmärkt där man kunde få tag på någon från företaget och att denne också genom sin klädsel visar att han jobbar åt Hertz hade varit bra. "
" Bra hemsida, trevlig personal på kundtjänst som gav bra svar och värdefulla tips, lätt att boka. Brist att vouchern från Auto Europe saknade uppgift om vilken flygterminal (Nice) som bilen skulle hämtas vid. "
" Vid ankomst söndag till flygplatsen terminal 1 frågade vi Hertzpersonal om bil som var bokad till tisdagen. Fick ingen uppgift om att bilen skulle hämtas vid flygterminal 2. Dåligt! Ingen uppgift eller karta om var närmsta bensinstation var belägen. Bilen fungerade mycket bra. Hertzpersonalen i Nice var annars trevlig. "
" Allt skött på ett utmärkt sätt. MEN,nu efter hemkomsten talade jag med kundtjänst om att ansöka om ev. återbetalning av självrisken (bilen givetvis helt oskadad) . jag blev lovad en blankett med mail men harn efter två dagar ännu inte sett av någon trots att jag blev lovad den omgående. "
" Jag fick bra service av Hertz, Marseille. Det som drar ner betyget från topp var en lång väntan efter att pappersproceduren klarats av medan en av personalen hämtade bilen. När jag tittade runt hörnet efter vederbörande fick jag se henne engagerad i samtal med ett flertal andra ur personalen - alltså kunden sist!! "
" Ni får problem med att många av uthyrarna har konstiga villkor andra saker som kommer ovanpå era kostnader vilket gör att det är svårt att säga att priset verkligen är bra eller inte. Självklart en strategi från uthyrarna, som tyvärr ni drabbas av. "
" The cost of leaving the key in the box: 15 Euro. Leaving the key at the same place to a person the day after the rent. 0 Euro Ridiculous. When coming and picking up the car I asked about leaving the key in the box since we were arriving after they closed. They guy told me that the price was 15 Euro. The box was in the exact same place as the desk. If I came by the day after, it was free. I have never heard of anything else so stupid to earn more money. Stay away from Hertz in Lyon. "
" Ganska dålig service, vilket dock är normalt för alla bilhyrföretagen på Nice flygplats. Fick inte den bil jag valt (7 pax), fick en mindre och billigare bil (5+2 pax). Fick inga pengar tillbaka. Blev dock erbjuden en dyrare bil, men den var alldeles för stor och hög, skulle inte gå in i garaget jag disponerade. Bilen var täckt av ett tunt lager av salt och sand, den hade tydligen tvättats och sedan stått länge på det öppna parkeringsplanet och utsatts för havsvatten som blåst in med vindarna. Hertz beklagade, men tyckte att jag fick tåla detta. Bilen fungerade dock bra. Bränsletanken var full, liksom spolarvätskebehållaren, vilket var bra (det är inte alltid så när man hyr av Europcar och liknande sämre bolag). "
" Extremt svårt att hitta kontoret i Grenoble "
" Reserverad självrisken på 300 euro och är fortfarande reserverad vilket innebär att jag inte kan disponera dessa pengar, verkar mycket märkligt efter som jag fick bilen okejat vid inlämnimgen den 29/10. "
" Bilen jag fick på Bastias flygplats hos Hertz var riktigt fin utom att ac:n inte fungerade, jag kunde byta den på Hertz kontor vid Calvis flygplats utan problem. Den biler var dok inte lika ren men ok. Det jag kan tycka är att man borde kollat av ac:n i den första bilen, bilen var ju nästan ny. "