Här kan du läsa utvärderingar av hyrbil i Nederländerna skrivna av tidigare Auto Europe kunder. Ta del av deras åsikter innan du hyr bil i landet och inspireras inför din resa. Landet som inte är så stort är perfekt att utforska med bil och du kan enkelt köra mellan städer som Amsterdam, Haag och Eindhoven. Är det landsbygden med de öppna fälten, tulpanerna och de ikoniska väderkvarnarna du vill se har vi något för dig med. Använd vår sökmotor ovan för att börja jämföra hyrbilserbjudande i Nederländerna!
I snart 70 år har Auto Europe varit där och hjälpt resenärer hitta den rätta hyrbilen inför deras resa. Vi har lång erfarenhet, bra priser och den bästa servicen vilket gör oss till ett säkert val nästa gång du ska hyra bil – om det så är i Nederländerna eller i någon av våra andra 180 länder. Vårt stora utbud tillsammans med vår garanti om lägsta pris och långa erfarenhet gör oss till en ledande internationell hyrbilsförmedlare och med oss kan du vara säker på att du är i trygga händer från start till slut.
" Smidigt och bra "
" Kändes smldigt och bra "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Bortsett från den långa kön vid hämtningen är jag mycket nöjd. "
" Jobbigt att vänta stående i kön till bilhämtningen i en timme. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 3 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Smidigt "
" BRA "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Alltid bra priser och erbjudande, och enkelt att jämföra olika hyrföretsg och bilar. "
" Bilen var egentligen from Europcar, so en bra bil till en billigare pris "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" funkar bra "
" snabb och smidig lämning. Tyvärr lång kö och personal som inte var särskilt hjälpsam vid utlämningen. Dock var personalen i garaget mycket trevlig och hjälpsam "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 7 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Mycket nöjd. "
" Bra mottagande och enkelt övertagande av bilen. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Mycket bra "
" Very Good "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" behövs inte. Allt ok. "
" behövs inte. Allt ok. "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 8 Fordonets skick: 9
" All fine "
" In general good, but there was pre-existing damage that was not reported before pick-up. Then I reported it during pick-up, but during drop-off it was not immediately clear that the damage was reported. In the end all was fine, but it would be good if pre-existing damage is properly documented before the pick-up. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 8
" Bra communication "
" Bra service, bra bilar "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Bra service som vanlig och smidig bokningsproces "
" Our plane was supposed to land at 21:10 but due to strong storm in Amsterdam we weren´t the only plane who got delayed. I informed Green Motion (GM) about the half hour delay already in Stockholm before take-off and agreed to call them as soon as the plane landed because they were supposed to close the office at 22:00. He would also inform the busdriver to wait for me (which he didn´t do). After landing at around 22:50 I called several times, but nobody answered the phone. I managed to get the shuttlebus from 22:00 and the driver was so kind to inform the GM-office that I was on the bus, but couldn´t make contact with GM either. I did jump on the bus and arriving at the GM-office (at around 22:10) their door was still open, but nobody was there. I tried to call and could see and hear the phone went off in their office, but again nobody came. The shuttlebusdriver though told me he could see people wandering around on the premisses. I waited and finally someone came in the office stating that the office was closed. I informed him about my conversation with his colleague, but he totally ignored that and didn´t want to hand me over the booked car. I explained to him what I agreed with his colleague, but he simply didn´t mind. When I pointed out their own rules about getting a car after closing hours he suddenly was willing to get my car. I though had to pay him 60 euros extra. He gave me an upgradecar (as he said) and asked me firmly to write a good review. I can imagine there would be extra costs if they have to send in somebody externally, but this guy was already around and the frontdoor to the office was still open. No service. Also the car we got wasn´t cleaned properly and was missing a wiper at the backwindow. "
Helhetsomdöme: 1 Personal vid hämtning: 1 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 7
" Alltid enkelt att boka, man får det man bokar. Bra valmöjligheter "
" Bra service, enkelt att boka, mycket nöjd "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Helhet mkt bra! "
" Lite stressigt då utlämnaren i garaget inte hade tid att visa mig bilens funktioner. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Tydlig och bra website. Tittade samtidigt på flera konkurrenters website, men valde a.e. tack vare att kostnader och vad som innefattas i de olika försäkringsalternativen framgick så tydligt INNAN köpet. Man vill ju inte köpa grisen i säcken och upptäcka först på det finstillta kontraktet vad som gäller. AutoEurope var tydlig på alla punkter och erbjöd mest (något större) bil till ett bättre pris än konkurrenterna. Jag kunde helt enkelt inte hitta ett bättre val på nätet. Finns inget att klaga på efter köpet heller, alla papper/email sköttes perfekt. "
" Vid utlämningsdisken i terminalen fick man fråga efter hur man hittar till bilen. Det borde ha funnits en karta över P-platsområdet, med anvisning som man inte glömmer på vägen. Schiphol är stort. Det tar minst 5 minuter att flytta sig från disken till hissen som man tar till parkeringsdäcket, där ytterligare ett kontor ska besökas innan man får bilen. Nu gick vi av på fel våning och hittade inte bilen där, så klart. Fick gå tillbaka till kontoret i terminalen igen och efter nytt köande fråga en gång till om vägen. Visserligen var felet, att gå av på fel våningsplan, mitt men en tydlig karta hade definitivt varit till hjälp. Telefonnumret som stod på utlämningspapret var obemannat (inget svar) fredag kl.19:30. Det hade varit till hjälp om någon svarade och hade kunnat beskriva vägen en gång till. Tack vare denna fadäss med fel våning, tog det oss 30-40 minuter att få bilen efter det att vi gick från disken i terminalen första gången. Bilen vi fick, precis som antyddes vid beställning att det kunde bli, var av ett annat märke än som beställdes. Men där finns det inget att klaga på. Vi fick en dyrare utrustad bil än som beställdes (GPS + automat). Så där får Budget +poäng och sammantaget blir helhetsupplevelsen ändå fullt godkänt. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Skönt och jätte bra priser "
" Allting var perfekt bilen u personalen och priset "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Positiv erfarenhet "
" Bra Service, fin bil! "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 9
" Jag har hyrt bil via Autoeurope i många år, och kommer att fortsätta göra det. "
" Till skillnad från en annan biluthyrningsfirma så betalade Budget tillbaka hela beloppet som Budget hade reserverat hos mitt kreditkortsföretag. Mycket bra jobbat, Budget! "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Fungerar bra "
" Inga problem "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Jag anlitar alltid Auto Europe. Det känns tryggt och jag slipper dåliga överraskningar. Det har för min del alltid funkat perfekt. "
" Bra mottagning och seriöst. Jag fick en bättre bil än förväntad. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Snabbt och enkelt att boka att sedan det blir en annan bil och diskussioner om försäkringar etc dra ner helhetsintrycket. "
" Hade bokat en Golf enligt erbjudande för att kunna passa min 89 åriga mor, och vi har det hemma. Det finns handtag ovan passagerardörr , lätt att ta sig ur och in för henne. Men icke det blev en Citroen Cactus och jag sa att jag behövde en Golf men då hänvisade de bara till att detta är en jmfrbar bil vilket är helt otroligt. Såg inte en neda Golf på plats varesig vid hämtning eller lämning. Bilen var mycket smutsig på säte /ryggstöd, stor lerfläck på baksäte , vindruvor under sätet , platskapsyler i bagaget samt dammig inte städad. Den skada som fanns på bilen var notera. Bilen var ej fulltankad men jag fick lämna tillbaka den i samma läge. Det är svårt att hänga med i utlämningen då de försöker sälja på försäkringar vilket ingick enligt erbjudande. "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 1
" Easy to book and excellent pricing "
" very nice car and in good condition "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Smidigt att hya "
" Trevlig personal hos budget. "
" Enkelt och smidigt med korrekt information "
" Snabbt och bra service med minimalt krångel vid uthyrning. Inga överraskningar. "
" Nästan omöjlig att ändra på en bokning "
" Jättebra personlig service. "
" Enkelt att boka, men det tillkom några kostnader för att vi skulle passera gränsen till Belgien, och för att min fru skulle betala med hennes kreditkort. Hon blev då "ytterligare en förare", och det kostade extra. Men som helhet var det bra. "
" Fick vänta ca 25 minuter på transferbilen på flygplatsen, men det var varmt och soligt så det var inga problem.Enkelt att få fram bilen , ingen kö. Även smidigt med lämning precis bredvid en bensinstation så vi kunde tanka upp bilen efteråt. Direkt transfer tillbaka till flygplatsen. "
" Pga flygets försening skulle jag missa Dollar's sista shuttle men de har väntat länge på mig!! Jack och Sherwin: mycket tack! "
" Vid återlämnande av bilen blev jag anklagad för att orsakat en repa som vid utlämnande dokumenterats och fotograferats. Personen hittade inte denna information och ville hålla mig ansvarig, vilket var högst otrevligt då jag själv sett dennes kollega fotografera skadan. Dock hittades till slut fotot och jag kunde lämna, men inte mycket till ursäkt, snarare att jag inte borde bli upprörd.... "