Besök sydvästra Turkiet och Antalya för en härlig semester full av sol, bad, historia, spännande kultur och spektakulär natur. Denna stad har länge varit populär bland turister på grund av sitt soliga klimat och fantastiska läge vid den så kallade turkiska rivieran samt historiska sevärdheter som många byggdes under Romarrikets stormaktstid. Ta dig hit och se de vackra vattenfallen Düden Waterfalls, slottet Hadrian Castle Gate, ruinerna av Hidirlik Tower och massa annat kul och intressant som kan sätta guldkant på semestern.
För att få ut det mesta av resan rekommenderar vi att boka en bil så du enkelt och bekvämt kan utforska på egen hand. Via Auto Europe kan du boka billiga bilar runt om i staden, till exempel i centrum eller på stadens flygplats Antalya Airport. Men innan du reserverar ett fordon på vår hemsida kan du ta del av tidigare kunders utvärderingar av hyrbil i Antalya för att se vad de har att säga om sin upplevelse med Auto Europe i Turkiet. Recensionerna hittar du nedan och om du har några frågor tveka inte att höra av dig till oss på +46 10 888 66 52.
" Vi har anlitat Auto Europe många gånger tidigare och alltid varit mycket nöjda med hur det fungerat. Nu har det dock vi två tillfällen i Turkiet inte fungerat enligt vårt avtal. "
" Nu är det andra gången på kort tid som jag hyrt bil av er i Antalya och blivit mycket besviken. Vi anlände mitt i natten efter att vårt flight var försenat. Det fanns ingen på plats från Carwiz. Vi ringde på det telefonnummer vi fått, men inget svar. Det visade sig att man bara hade öppet på dagtid trots att det i vårt avtal stod att man hade öppet 24/7. Eftersom vi var tvungna att ta oss till vårt hotell fick vi hyra en bil av ett företag på flygplatsen. Alternativet var att ta taxi, men det skulle då ha kostat 130 EUR. Kostnaden för att hyra en bil för en dag blev 335.25 sek. Senare på dagen när Carwiz hade öppnat fick vi åka tillbaka till flygplatsen och lämna tillbaka den bil vi hyrt på natten och fick den Carwiz bil vi hyrt via er. Då var bilen inte tankad enligt vad som stod i vårt avtal, full/full. Detta hade dock mindre betydelse. Vi fick lägga en stor del av vår första semesterdag med att få ordning på alla problem med Carwiz, vi fick köra ca. 120 km extra och hade en direkt kostnad för extra hyrbil på 335.25 sek. Ingen bra start på semestern. Naturligtvis är vi besvikna på er och Carwiz och vill naturligtvis bli ersatta för de kostnader och extra besvär vi fick på grund av de felaktigheter som var i vårt avtal. "
Helhetsomdöme: 2 Personal vid hämtning: 1 Hantering vid lämning: 8 Fordonets skick: 9
" Vi har använt Auto Europe många gånger och är nöjda med hur det har fungerat. Denna gång var nog den första som vi haft anledning att påtala några problem. Vill också passa på att ställa en fråga. Vi har vid flera tillfällen hyrt bil via er i Sydafrika (Johannesburg flygplats) och har nu noterat att ert utbud på hyresföretag har minskat när man vill hyra för en månad eller längre. Är detta en medveten neddragning från er sida i Sydafrika? MVH Sören Karlsson "
" Hej. Det är ett par saker som inte fungerade så bra denna gång. 1. Pandora hade inget kontor eller representant på flygplatsen. Vi fick ta hjälp av snälla människor på flygplatsen för att ringa Pandora. Efter ca 30 min blev vi upphämtade och körda ca. 15 min till deras kontor. 2. Personalen var mycket pushing att få oss att teckna extraförsäkringar som vi inte ville ha. 3. Vi hade avtalat bränsle full to full. När vi fick bilen var tanken nästa tom. Inte tillräckligt för att ta oss till vårt hotell. Svårt att hitta en bensinstation då vi anlände mitt i natten. Också svårt att få tag i lokal valuta för att kunna tanka. Mycket frustrerande. 4. Det verkar som Pandora använder bilar från ett annat hyrbolag som heter Turtas? När vi återlämnade bilen var det inga problem. "
Helhetsomdöme: 4 Personal vid hämtning: 2 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" kundtjänst är jättebra "
" killen som lämnade ut bilen borde lära sig kommunikation . "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 3 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 8
" Jag är mycket nöjd med auto europe. "
" Bilen var gammal och sliten. Det stod man skulle få full tankade det var inte så "
Helhetsomdöme: 4 Personal vid hämtning: 5 Hantering vid lämning: 5 Fordonets skick: 4
" I Highly recommend. No hidden extra fees. "
" Good cars, Good service. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Vi ses på nästa gång "
" Bra service, snälla personalen "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Fungerar perfekt hela vägen nöjd kund. "
" Bra och smidigt pålitlig företag "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 7
" Allt har gått smidigt och bra. "
" Väldigt trevliga personal. Allt har gått bra. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Jag är nöjd med Autoeurope som vanligt. "
" Trots att det i hyresvillkoren står att man ska få fulltankad bil, fick jag en bil med endast reservbränsle i. När jag lämnade bilen fanns det mer bränsle i bilen än när jag fick den. Detta har hänt vid tidigare tillfällen också från andra uthyrare och är alltid ett irritationsmoment. Jag har bilder på bränslemätaren vid ut och inlämning. Uthyraren kunde EJ kompensera mig för mittbränsleutlägg. Sedan låg också uthyraren utanför flygplatsen så vi fick vänta och blev skjutsade till lokaler som låg flera kilometrar bort från fylgplatsen. Detta borde framgå när man ska välja bil. "
" Every thing perfect. we had the car and was driving to our hotell 15 minuits after leaving the exit of the baggage collect. Well done! Auto Europe "
" great! No problems, very nice service, friendly staff, and clean car. "
" Jätte bra och billigt "
" Bra service "
" Personalen i Antalya måste vara mera trevliga mot folk som hyr bilar Han som vi fått bilen ifrån var allt annat en trevlig och professionell Nermin "
" När jag lämnade tillbaka bilen upptäckte mottagaren att baklyktan var trasig. Det hade den tydligen varit när jag fick den från början, det verkade som det stod på papperet, när han kollade. Men jag hade önskat att mannen som lämnade den till mig hade visat mig på skadan. Ingen av dem kunde särskilt bra engelska. kanske en liten kurs i engelska skulle sitta fint? Mvh Linda "
" Jag märkte aldrig skillnaden på FOX och Auto Europe. "