" Att det kommer dubbla budskap vid hämtning "
" Att det kommer dubbla budskap vid hämtning "
Helhetsomdöme: 6 Personal vid hämtning: 2 Hantering vid lämning: 5 Fordonets skick: 4
" c "
" Jag betalade för snökedjor men fick aldrig några då de var slut. Jag fick inte detta återbetalat "
Helhetsomdöme: 5 Personal vid hämtning: 5 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Vi kontaktade Auto Europé och fick lämna våran klagan per telefon. Försökte kontakta Hertz München men det var helt omöjligt att nå dom. "
" Otrevligt bemötande. Många odokumenterade skador på bilen. Fick endast skadebeskrivelsen på Mail vilket är en stor nackdel. Vi gick tillbaka och klagade fick dålig hjälp. Bilen var smutsig. "
Helhetsomdöme: 1 Personal vid hämtning: 1 Hantering vid lämning: 1 Fordonets skick: 1
" Funkar bra "
" Det fungerade bra förutom informationen om skatter id upphämtning "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 8 Fordonets skick: 8
" Mycket bra "
" Mycket bra "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 8 Fordonets skick: 8
" allt fungerade bra "
" allt fungerade bra "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 9 Hantering vid lämning: 9 Fordonets skick: 10
" Mycket bra översikt och matris vid val av ilnich leverantör. "
" Trots all information var ifylld online var jag tvungen att fylla i dem igen vid disken. Långa köer vid utlämning. "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Alltid lätt att boka och till bra priser "
" Bra bemötande och service "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Bra "
" Svårtydlig faktura/betalningsbeskrivning i jämförelse med motsvarande beskrivning på Auto Europes voucher. "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 6 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 8
" Bra service enbart dålig skyltning vid återlämning av bil tog mig ca 30min att fråga var man lämnar tillbaka bile på Hertz "
" Dåligt skyltning var man återlämnar bilen annars smidigt "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 7 Fordonets skick: 10
" Har enbart mycket goda erfarenheter av Auto Europe. Vänlig och engagerad personal! Har därför övergått att använda AE sedan något år tillbaka. MYCKET NÖJD "
" Behövde komma i telefonkontakt. Satt 1 timme och 1 minut och blev sedan utkastad. Fick upprepat meddelandet att handläggarna var upptagna och ombads vänta en stund... Detta är ICKE GODKÄNT "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Goda "
" Snabb och trevlig bemötande. Uppgradering inkl gratis GPS. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Bra pris och service. "
" Fick en bil med gratis GPS. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" enkelt och bra "
" fungerade bra "
Helhetsomdöme: 8 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Fungerar smidigt och bra "
" Very good indeed. But the staff at pickup office at munich airport were so lame so it was distressful to even watch. Hertz should arrange insitaments for them to give faster and better service to clients. The number of staff were the least problem though... car and car return arrangement were 100%. "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 1 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 10
" Bra information. Enkel att använda. "
" Blev uppgraderad till större bil. Ny fin bil. Informativt och enkel att hämta/lämna bilen. "
" Jag är ganska nöjd med Auto Europe, Det ända som stör mig är hela processen med aterbetalning av självrisken och eran kommunikation med uthyrare av bilen( i detta fall Hertz) Jag tycker det är fel att man debiterar 950 Euro i alla fall när man betalar för återbetalning av självrisken. "
" Hertz i Tyskland övertalade mig att täcka en till försäkring så att man har noll Euro i återbetalning. I detta fall blev det dubbelt så dyrt än jag hade tänkt från borjan.I bland kan det vara svårt att argumentera det till mina chefer. "
" Störande att kreditkortet vi lämnade för deposition vid flygplatsen behövde vara i förarens namn och inte i mitt namn när jag gjort bokningen och var med när vi hämtade bilen. Stor fyrkantig bil med dålig svängradie var ett pyssel att köra och parkera i parkeringshus. "
" Trevligt bemötande och hjälpsamma,förutom att priserna inte stämde för fem öre.Blev ungefär tre gånger så dyrt som det var sagt.La på en GPS iofs. "
" Fel bil väldigt mycket dyrare än vad som var sagt. Vår firma som hyr en hel del bilar utomlands kommer garanterat ej att använda oss av Hertz igen. "