" Är väl helt ok. "
" Fick vänta på skytteln väldigt länge. Ringde två gånger innan de kom till flygplatsen. Vid lämning fungerade skytteln mycket bättre. "
Helhetsomdöme: 9 Personal vid hämtning: 10 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 8
" - "
" - "
Helhetsomdöme: 10 Personal vid hämtning: 8 Hantering vid lämning: 10 Fordonets skick: 9
" Brukar funka bra. Den senaste var ett tråkigt undantag "
" De krävde kreditkort och det räckte inte med Mastercard debit De krävde 74 euro i ersättning för två smala rispor i lacken trots att dörren redan var skadad enligt dras egen tidigare dokumentation. Företagets dåliga beteende bekräfta s av andra kunder på tex Tripadisor "
Helhetsomdöme: 1 Personal vid hämtning: 3 Hantering vid lämning: 1 Fordonets skick: 9