" Hej, vi har hyrt via er i många år och brukar alltid vara nöjda. Detta är andra gången vi hyr Europcar via er och det har varit till mindre belåtenhet än de andra uthyrningsföretagen. Bilarna är ofta dåligt städade, dåligt underhållna och servicelamporna blinkar som oftast. Så är det inte bland de andra bolagen ni hur ut för. Det drar ner den totala bedömning från annars ett mycket bra bolag att hyra igenom, AutoEurope. Vänliga hälsninangar Björn Harkell "
" Dålig service, ostädade bilar som behöver servas. Tar betalt för extra förare (även om det är min fru, det brukar alltid ingå med de andra bolagen som gifta makar) "
" Lite tydligare att man ska gå via Advantage uthyrnings disk. "
" Helt ok. "
" Bokning och övrig hantering och kund support med svenskt nr fungerade smidigt. Priset var helt ok. "
" Var inte självklart vart shuttle bussarna gick ifrån, gick dock hyffsat smidigt. På plats går alltid funderingarna på om man ska få ngt liknande man bokat. Första gng dock med AutoE och vi fick bil väl i nivå vad vi bokat och incheckning och återlämning fungerade smidigt. Bilen fungerade klockrent. På minus- Har inte fått ngt återlämnings kvitto än som skulle skickas på mail inom ngra dagar. "
" Svårt att veta att de heter advantage vid upphämtning när jag bokade på europecar. Står en liten mening om att man ska gå till advantage desk på flygplatsen. Men det blir obegripligt eftersom det inte nånstans står att ni går under det namnet, högst irriterande då det tog oss 1 timme att förstå. Ingen av de andra på flygplatsen visste Heller. Dåligt! I övrigt mycket bra! "
" Se tidigare skrift. "
" Det enda negativa är väl att de inte hade en klar till mig när jag kom. Fick vänta närmare 30 minuter. "
" Allt fungerade mycket bra med bokningen, men jag tycker att det är dåligt att det inte framgår att uthyrningsföretaget inte finns på flygplatsen. Stod "go to servicedesk" på flygplatsen på vår voucher - då tror man att företaget finns PÅ FLYGPLATSEN så som de flesta andra uthyrningsfirmor... "
" De hade ingen aning om att vi skulle komma, bilen fanns inte på plats, man lade till 99 dollar för en 2:a person som skulle köra (sattes ner med 70 USD efter att vi påpekat detta), dessutom ca. 50 USD för "CFC" som de påstår är en "flygplatsskatt som alla ska betala". Vi fick ingen bra förklaring på vad detta är och varför det kostar extra. Fick sedan en fakturakopia där inte summorna stämde, med förklaringen att "den är rätt, men ser fel ut på grund av upplägg av bokningsföretaget". Ska kolla detta noga när vi får fakturan från vårt kortföretag (AmericanExpress)... Helheten gav ett rätt så oseriöst intryck... "
" Mer info om lokala kostnader, tex vägtullar, lägga till förare. Var i USA Florida och man kan betala innan för att slippa stanna vid vägtull, dock dyr lösning som kanske borde finnas med som info, bra att veta innan så man kan ta ställning i tid. Annars smidigt hämt o lämning. Advantage på Miami airport. "
" Att eventuella skador är förkryssade innan, lätt att missa några vid kontroll då det är mörkt i garaget och men är trött efter 16 timmars flygresa. "