Välj korrekt hemland
Sverige
Språk  
Vi söker efter de bästa hyrbilspriserna i .
Våra priser är väl värda väntan.
Sök hyrbil

  • Inga avboknings- eller ändringsavgifter

    Du har möjlighet att avboka/ändra upp till 48 h innan upphämtning.
  • Inga kreditkortsavgifter

    Transparenta erbjudanden och bästa prisgaranti.
  • Bäst på service sedan 60 år

    Som partner med världens ledande biluthyrningsfirmor.
  • Upphämtningsstation:
    Börja skriva in din önskade destination och välj sedan från de förslag som kommer upp.
  • Upphämtningsstation:
    Din destination kunde inte hittas. Vänligen sök igen.
  • Upphämtningsstation:
    Ange en upphämtningsstation.
  • Återlämningsstation:
    Ange återlämningsstation.
  • Datum:
    Återlämningsdatumet måste vara senare än upphämtningsdatumet.
  • Inresa till Östeuropa:
    Om du ska köra till östeuropeiska länder, vänligen ring oss på 0208 885 27 eller 0208 885 28 (från mobil).
  • Det finns ingen matchande station för denna återlämningsplats. Vänligen välj en annan återlämningsplats eller upphämtningsplats.
  • Förarens ålder:
    Uppge förarens ålder.
Auto Europe samarbetar med: Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KUNDKOMMENTARER MÜNCHEN

München, Tyskland : 19 Utvärderingar finns

Genomsnittligt betyg för München:
customer review star rating
8
10
0
0
1

sida 1 på 1

Visar resultat 1 till 19

  • Utvärderad av: JOHANN - November 23, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Bokningen fungerade utmärkt.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GLOBALRENT
  • Jag är mycket nöjd med bilen och bemötandet. Två saker gjorde mig lite förvånad. Jag var tvungen att fylla i ett dokument med mina personliga uppgifter trots att jag lämnade dessa vid bokningstillfället. Det avkrävdes en extra avgift av ? 10 för att köra in i Österrike. Den informationen borde framgå tydligare av bokningsbekräftelsen.
  • Utvärderad av: NICLAS - September 15, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Denna gång inga problem, eftersom jag bara sökte på Münchens flygplats. Men jag har för mig att det är krångligare om man vill söka i en viss stad. Då kan man ibland behöva gå in separat på varje uthyrningsplats och det äer jobbigt. I en storstad kanske detta är nödvändigt, eftersom stationerna då kan ligga flera mil från varandra. Men jag sökte tidigare på Luleå och då vill jag gärna ha alla träffar i centrum samtidigt, om det går. Kanske fungerar det, men jag minns det som ett problem.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GLOBALRENT
  • Fräsch bil. Blev uppgraderad eftersom de inte hade någon bil i min klass. Och detta kan nog vara ett potentiellt problem. Det verkar som att man ibland får vänta på bilen man bokat, för att de inte har bilar inne. Och det är ju en katastrof. Men så var alltså inte fallet nu, utan det gick smidigt. Nackdel att de var tvugna att knappa in alla detaljer om mig på nytt. Det borde överföras från AutoEurope. Det tog därför en väldig tid vid disken. Lite klent med bokföring av tidigare skador och dåligt ljus på parkeringen gjorde att dessa var svåra att se. Men jag var noggrann och fick bra hjälp på plats att lägga till skador vid uthämtningen. Detta kan dock riskera att orsaka problem. Prisvärt att boka med GlobalRent på MUC.
  • Utvärderad av: DANIEL - July 3, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GLOBALRENT
  • Dock var det ca 30-40 min väntan i kö vid uthämtning. Annars jättebra bemötande
  • Utvärderad av: PETER PAUL - May 15, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Jag är ganska nöjd med Auto Europe, Det ända som stör mig är hela processen med aterbetalning av självrisken och eran kommunikation med uthyrare av bilen( i detta fall Hertz) Jag tycker det är fel att man debiterar 950 Euro i alla fall när man betalar för återbetalning av självrisken.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - HERTZ
  • Hertz i Tyskland övertalade mig att täcka en till försäkring så att man har noll Euro i återbetalning. I detta fall blev det dubbelt så dyrt än jag hade tänkt från borjan.I bland kan det vara svårt att argumentera det till mina chefer.
  • Utvärderad av: ANDERS - March 21, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Bra hemsida. och alltid bästa pris på biluthyrning i München
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GLOBAL DRIVE
  • De hade bytt datasystem och våra adressuppgifter hade försvunnit från tidigare uthyrningar. Synd då det tog lite längre tid.
  • Utvärderad av: THOMAS - March 13, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Mycket bra service från Er. Dock har Globalrent en del att arbeta med. Försökte att lura mig på en skada på bilen. Har dock fotat bilen innan vi hämtade ut den men Globalrent ville inte kännas vid eller se på fotot. Får återkomma i detta ärende eftersom jag har en stor försäkring genom Er.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GLOBALRENT
  • Se ovan.
  • Utvärderad av: LARS - February 7, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - ALAMO BY ENT
  • Trevlig personal, hjälpsam.
  • Utvärderad av: PETER - November 3, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • funkade ok med allt
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GLOBAL DRIVE
  • trevliga vid desken, och allt funkade bra relationsmässigt MEN bilen jag fick var inte till standard vad som beställdes. Dåligt och svag bilnodell med superbilliga däck som gjorde bilen väldigt instabil. Kommer troligen att välja bort Global nästa gång
  • Utvärderad av: MARIE - September 19, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Mycket bra och snabb återkoppling på frågor
  • Om servicen från den lokala uthyraren - BUCHBINDER
  • Dålig inställning från kundmottagaren. Hade beställt en SUV/4hjulsdriven ( X1:a) och när vi ska hämta ut den så får vi en Ford Mondeo. Vi får informationen om att vi får vänta en timme om vi vill ha en X1:a och när vi godkänner det så kommer han på att båda de X1:orna krockskadades 5 minuter tidigare och att de inte har någon SUV. Vi stod på oss ytterligare och till slut tar han hjälp av en kollega och återkommer med ett leende och säger " You are SO lucky today" och lämnar sedan ut en Fordnyckel och menar på att Ford Kuga är helt i paritet med X1:an som vi ville ha. Därefter ville han att vi skulle betala för en extra förare trots att det stod på beställningen ( som var på engelska) att det ingick, blev mer tråkigt tjatande för att få OK.
  • Utvärderad av: MATS - September 15, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Incheckning tog lite längre tid än förväntat
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GLOBAL DRIVE
  • Utvärderad av: LENA - August 3, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Jag är nöjd med er på Auto Europé men inte med den samarbetspartner ni valt på Münchens flygolats.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GLOBAL DRIVE
  • Den första mannen jag fick prata med var oerhört ointresserad av mig. Mer intresserad av att tugga tuggummi o prata med sina kollegor. Mycket nonchalant.
  • Utvärderad av: TARMO - March 11, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - ALAMO BY ENT
  • Great Service. Long waiting time at counter at pick-up. Signage somewhat unclear at he counter.
  • Utvärderad av: FREDRIK - February 28, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Allt fungerade bra, jag var även i kontakt med supporten några gånger med en del frågor och det var mkt bra service
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GLOBAL DRIVE
  • Mycket smidig hantering vid uthämtning och återlämning av bil. Inga köer (I Munchen)
  • Utvärderad av: NIKLAS - February 24, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Bra service I call center - fick tala med en svensk bosatt I tyskland som gav värdefulla uppgifter och tips - mkt bra !
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GLOBAL DRIVE
  • Inte missnöjd..men personalen tenederar att blir lite ointresserade av kunderna. Kom tre timmar för tidigt till bilen. De skulle ha 60 EUR:- för att lämna ut bilen tidigare - försäkringen sa de - det tycker jag är hutlöst. För 3 timmar höjde de priset med 33% !! Oförsvarbart dyrt - men - jag betalde och de blev säkert glada. Suverän återlämning på flygplatsen däremot - men det gäller väl för alla hyrbilsbolag.
  • Utvärderad av: LEIF PAUL - February 21, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Bra pris för bilhyran men oj vad dyrt med helförsäkringen! Fin o skön bil!
  • Om servicen från den lokala uthyraren - ALAMO BY ENT
  • Utvärderad av: JACOB - February 15, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - ENTERPRISE
  • Tydligare skyltat var man återlämnar bilen och det var mycket otydligt vem som kunde ta emot bilen när den skulle lämnas tillbaka.
  • Utvärderad av: JOHAN - December 31, 2015
  • Om servicen från Auto Europe
  • Jobba för att det ska smidigare med utlämningen av bil. Förstår inte varför man ska fylla i alla möjliga uppgifter när man bokar via Autoeurope och när man sedan kommer till biluthyraren så ägnar de lång tid åt att be om alla dessa uppgifter på nytt... Biluthyraren borde enligt mig bara behöva kontrollera idhandlingar, upplysa kunden om vissa småsaker och sedan lämna ut nycklarna till bilen efter en namnunderteckning. Klart...
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GLOBAL DRIVE
  • Tar på tok för lång tid att hämta ut bilen, rent administrativt. Och det här är ett övergripande problem hos alla biluthyrare. Finns verkligen ingen automatisk koppling så att alla personuppgifter hänger med från bokningstillfället?
  • Utvärderad av: HÅKAN - December 28, 2015
  • Om servicen från Auto Europe
  • Allt fungerade enligt plan
  • Om servicen från den lokala uthyraren - KEDDY
  • Fungerade till belåtenhet
  • Utvärderad av: YLVA - October 8, 2015
  • Om servicen från Auto Europe
  • Trevligt bemötande och hjälpsamma,förutom att priserna inte stämde för fem öre.Blev ungefär tre gånger så dyrt som det var sagt.La på en GPS iofs.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - HERTZ
  • Fel bil väldigt mycket dyrare än vad som var sagt. Vår firma som hyr en hel del bilar utomlands kommer garanterat ej att använda oss av Hertz igen.
Välj korrekt hemland
close