Välj korrekt hemland
Sverige
Språk  
Vi söker efter de bästa hyrbilspriserna i .
Våra priser är väl värda väntan.
Sök hyrbil

  • Inga avboknings- eller ändringsavgifter

    Du har möjlighet att avboka/ändra upp till 48 h innan upphämtning.
  • Inga kreditkortsavgifter

    Transparenta erbjudanden och bästa prisgaranti.
  • Bäst på service sedan 60 år

    Som partner med världens ledande biluthyrningsfirmor.
  • Upphämtningsstation:
    Börja skriva in din önskade destination och välj sedan från de förslag som kommer upp.
  • Upphämtningsstation:
    Din destination kunde inte hittas. Vänligen sök igen.
  • Upphämtningsstation:
    Ange en upphämtningsstation.
  • Återlämningsstation:
    Ange återlämningsstation.
  • Datum:
    Återlämningsdatumet måste vara senare än upphämtningsdatumet.
  • Inresa till Östeuropa:
    Om du ska köra till östeuropeiska länder, vänligen ring oss på +46 10 888 66 52.
  • Det finns ingen matchande station för denna återlämningsplats. Vänligen välj en annan återlämningsplats eller upphämtningsplats.
  • Förarens ålder:
    Uppge förarens ålder.
Auto Europe samarbetar med: Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KUNDKOMMENTARER LISSABON

Lissabon, Portugal : 26 Utvärderingar finns

Genomsnittligt betyg för Lissabon:
customer review star rating
17
6
0
1
1

sida 1 på 2

Visar resultat 1 till 20

  • Utvärderad av: BEAT - April 5, 2018
  • Om servicen från Auto Europe
  • Ofta tar set längre tid än 1 tom efter beställningen att effektuera betalningen. Då har tiden gått ut för öppnandet av nitt mastercard på banken. Öppnar jag det för internetköp varar det i 60 minuter. Kanske bättre att koppla tjänsten till en tjänst som gör att pengarna dras direkt.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - KEDDY
  • Tanken var inte full när vi hämtade bilen. När vi lämnade tillbaka den behövdes ett kvitto på köpet av bensin för att vi skulle få tillbaka mellanskillnaden. Sen tycker jag att hyra av transponder för vägtullarna ska ingå i hyran. Det göller alk biluthyrare.
  • Utvärderad av: HANS - February 28, 2018
  • Om servicen från Auto Europe
  • Bra service och genomgång av villkor. Bil helt i ök med vad vi hade beställt.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - ALAMO BY ENT
  • Bra och snabb service
  • Utvärderad av: STEFAN - December 29, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • smidig hemsida
  • Om servicen från den lokala uthyraren - DOLLAR
  • enkelt och utan väntetid
  • Utvärderad av: JONAS - July 15, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Har använt er i flera år när vi åker till vår sommarbostad i Portugal, det har fungerat klandetfritt varje gång och er kundtjänst på telefon har en servicenivå som många andra företag bör ta efter.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GUERIN
  • Nja, helt ok. Men hade beställt en Clio och fick en Toyota Yaris vilket jag inte tycker är en likvärdig bil 😞. Sedan är ju uthyrarna väldigt på och tycker att man skall ta extra försäkringar hit och dit ☺️
  • Utvärderad av: OLOF - June 7, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - CENTAURO
  • Kunde vara tydligare varifrån bussarna från flygplatsen går, dvs mötesplatsen. Trevlig personal. Dock väldigt dåligt att de kräver en deposition på 1200 ? & sedan inte tar American Express. Förbetalning utav bensinen är tveksamt, hämta den full & lämna den tillbaka full annars betala är mer rimligt.
  • Utvärderad av: RONNY - May 31, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GUERIN
  • Trevlig personal och denna gången tog det inte så lång tid att hämta ut bilen. Det är annars deras största problem.
  • Utvärderad av: HENRIK - May 29, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Samma model kan av olika biluthyrare klassificeras som olika stor. Det gör det svårt att jämföra. Gör det även enklare att söka på vad det kostar med extraförare. Vet jag att vi kommer vara två förare är det det priset jag är intresserad av.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - DRIVE ON
  • Väldigt fin bil. Men vi blev irriterade av att de tog 30 euro för att vi kom något efter 8 på kvällen. Det vore bra om det var tydligare annonserat.
  • Utvärderad av: LUISA - May 2, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Bilen lät lite konstig så vi ringde in och det kollade upp det men det var ingen problem
  • Om servicen från den lokala uthyraren - KEDDY
  • Gick smidigt att hämta ut bilen. Kommer att återkomma igen ;)
  • Utvärderad av: LARS - April 11, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - INTERRENT
  • Det skulle vara en fördel om väntetiden vid utlämningen kunde kortas. De uppgifter som krävs borde ha kunnat inhämtats i förväg.
  • Utvärderad av: JOÃO - February 26, 2017
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GUERIN
  • Väldigt trevligt och professionellt bemötande i samband med hämtning och återlämning av bilen
  • Utvärderad av: MIKAEL - November 14, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Jag är nöjd med hur lätt man kan boka genom Autoeurope. Sen är det alltid något med uthyrningsföretaget som inte fungerar.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - DOLLAR
  • Det ver Hertz som uthyrningen gick igenom. När jag skulle hämta bilen var inte personalen så hjälpsamma när vi skulle gå igenom bilens kondition. Det fanns en repa i karossen som jag ville ha omnämnd i besktningsprotokollet, men personalen var högst ointresserade av detta. Nu har jag ju möjlighet att välja andra firmor när jag använder AutoEurope för jag kommer nog att undvika Hertz o dollar nästa gång jag skall hyra i Lissabon.
  • Utvärderad av: FERNANDO - October 6, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - INTERRENT
  • Jag brukar hyra ganska ofta hos Interrent. Jag är nöjd med Interrent personal som är mycket trevligt. Men Jag är trött att Jag få alttid en Fiat. När Jag hyr en biligare bil få Jag alltid en Fiat 500 som jag gillar det inte när de har andra små bilar som Skoda, Wolksvagen, Renaut. Nissan och Peugeot. När Jag Uppgraderar till Ekonomi da få Jag en Fiat Punto som Jag gillar inte heller. Vad kan Jag göra att hyra andra bilar märke? Tack. Fernando
  • Utvärderad av: RONNY - September 22, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Lätt att boka. Tryggt.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GUERIN
  • Alltid bra bilar och bra service. Kan dock vara lång kö till deras utlämning på flygplatsen.
  • Utvärderad av: BIRGER - August 15, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Vi är extremt missnöjda, har aldrig upplevt värre bemötande av någon biluthyrare! Det tog minst 1 1/2 timma att få ut bilen. Handläggaren var uppenbarligen inkompetent. Road toll läsare fanns inte att hyra. De begärde att vi skulle återlämna 3 timmar tidigare än avtalat med Auto Europe, annars betala en extra dagshyra. GPS, som vi beställt, fanns inte i bilen. De skyllde hela tiden på något huvudkontor i Porto, eller på Auto Europe. Det gick inte att komma fram på tel till Auto Europe på det nummer som meddelats per mejl. Återlämnandet var än värre!. Det fanns inget återlämningsställe på flygplatsen, där vi enligt avtalet med Auto Europe skulle återlämna bilen. (forts. nedan ang. AE Luxury)
  • Om servicen från den lokala uthyraren - AE LUXURY
  • Vi ringde mängder med samtal för att försöka hitta tel nummer till och få kontakt med Auto Europe eller AE Luxury, De flesta misslyckades.Till slut fick vi besked att någon från AE Luxury skulle komma och hämta bilen där vi blev tvungna att ställa den utanför avgångshallen - på dyr korttidsparkering. När de kom begärde de 150 Euro för att vi dels inte hade fulltankat bilen, dels lämnat bilen på flygplatsen. Närt vi hänvisade till att vi enligt avtalet med Auto Europe skulle lämna bilen där, påstod de att de inte hade med det avtalet att göra. Vi ville köra och tanka bilen, men fick det först efter lång diskussion. Därvid tvingades vi betala för parkeringen där vi väntat i 2 timmar. Denna bilhyra förstörde till stor del vår semester!
  • Utvärderad av: BERNHARD - August 11, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Fel information om var man ska återlämna bilen på vouchern. Uthyrningsfirman låg ca 5 km utanför flygplatsen och på vouchern stod det att bilen ska återlämnas vi Terminal 1 vid Vodaphone kiosken. Fel belopp på självrisk. I Auto Europe pappren står det ca 1500 EUR, på plats fick jag veta att det var 1800 EUR.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - DRIVE ON
  • Enormt lång väntetid på bilen. Krångligt att man måste invänta minibussar som kör en till Drive On's lokaler som ligger 5 km utanför flygplatsen. 1800 EUR självrisk är helt oacceptabelt.
  • Utvärderad av: MIKAEL - July 24, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - DRIVE ON
  • Gillade inte deras sätt att försöka skrämma mig till att köpa en extraförsäkring.
  • Utvärderad av: RONNY - June 29, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GUERIN
  • Alltid bra bilar. Kanske lite för lång väntan för att få ut bilen, men det är överkomligt.
  • Utvärderad av: JAN-ÅKE - April 14, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - INTERRENT
  • Allt fungerade bra och jag tycker jag fick bra service av personalen på plats.
  • Utvärderad av: LEIF - April 14, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Vänligt mottagande och snabb in/utlämning av bilen. Snabb schytteltransport. Kan dock vara mycke bättre hänvisning på flygplatsen till samlingsplatsen till schytteln.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - INTERRENT
  • Farthållare saknades i Fiat Punto vilket är att rekommendera på morvägen till Algarve (30 mil). Kanske annan ekonomilinjen hade detta?
  • Utvärderad av: JOÃO MANUEL F. - February 18, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • All went well, good value for money, as ever (have been a customer for years)... not having an accident surely helps!
  • Om servicen från den lokala uthyraren - GUERIN
  • Friendly customer support.
Välj korrekt hemland
close