Välj korrekt hemland
Sverige
Språk  
Vi söker efter de bästa hyrbilspriserna i .
Våra priser är väl värda väntan.
Sök hyrbil

  • Inga avboknings- eller ändringsavgifter

    Du har möjlighet att avboka/ändra upp till 48 h innan upphämtning.
  • Inga kreditkortsavgifter

    Transparenta erbjudanden och bästa prisgaranti.
  • Bäst på service sedan 60 år

    Som partner med världens ledande biluthyrningsfirmor.
  • Upphämtningsstation:
    Börja skriva in din önskade destination och välj sedan från de förslag som kommer upp.
  • Upphämtningsstation:
    Din destination kunde inte hittas. Vänligen sök igen.
  • Upphämtningsstation:
    Ange en upphämtningsstation.
  • Återlämningsstation:
    Ange återlämningsstation.
  • Datum:
    Återlämningsdatumet måste vara senare än upphämtningsdatumet.
  • Inresa till Östeuropa:
    Om du ska köra till östeuropeiska länder, vänligen ring oss på 0208 885 27 eller 0208 885 28 (från mobil).
  • Det finns ingen matchande station för denna återlämningsplats. Vänligen välj en annan återlämningsplats eller upphämtningsplats.
  • Förarens ålder:
    Uppge förarens ålder.
Auto Europe samarbetar med: Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KUNDKOMMENTARER BERGAMO

Bergamo, Italien : 11 Utvärderingar finns

Genomsnittligt betyg för Bergamo:
customer review star rating
3
4
4
0
0

sida 1 på 1

Visar resultat 1 till 11

  • Utvärderad av: JAN ERIK - July 24, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Jag skulle vilja att det fans någon svenk språklig person på service numret som ni hänvisar till annars ok Janne
  • Om servicen från den lokala uthyraren - LOCAUTO
  • Utvärderad av: JESSICA - June 28, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Valde AutoEurope på rekommendation pga att det verkade enkelt och hade förväntningen att det skulle bli som vi bokat, men det blev det inte eftersom det inte fanns nån bil i den klassen vi bokat. Misstänker starkt att det endast var ett säljtricks från uthyraren, men ändå...
  • Om servicen från den lokala uthyraren - KEDDY
  • Svårt att hitta till vilken disk man skulle vända sig. Den bokade bilen "fanns inte" eftersom vi kom så sent. Trots att vi hade bokat den tiden. Fick ett bra erbjudande på en annan (mycket större) bil för "endast xx ? extra". Alltid så. Är nöjd med bilen vi fick, men önskar att det nån gång blir så som man bokat.
  • Utvärderad av: JONAS - June 2, 2017
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren
  • Känns lite mycket att stå i 50 min kö för att hämta ut bilen. Det var bara 5 stycken före i kön så något snabbare sätt för hantering av utlämning vore önskvärt.
  • Utvärderad av: PER - September 6, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Trots att all info lämnats vid beställning och betalning skett ändå mkt att fylla i på plats, gäller nog all uthyrning...vore bra om vissa av dessa saker kunde göras tidigare för att spara tid vid uthyrningsdisk. Vad jag menar är att det bör gå snabbare att hämta ut bil om man redan gjort betalning, beställning och har en voucher jämfört med om man inte gjort ngt av detta - upplever inte att man vinner ngt på att beställa, boka mer än att säkra priset samt få en bil...hanterinmgen vid uthyrningsdisken känns likadan. Med vänlig hälsning,
  • Om servicen från den lokala uthyraren
  • Trots att all info lämnats vid beställning och betalning skett ändå mkt att fylla i på plats, gäller nog all uthyrning...vore bra om vissa av dessa saker kunde göras tidigare för att spara tid vid uthyrningsdisk. Vad jag menar är att det bör gå snabbare att hämta ut bil om man redan gjort betalning, beställning och har en voucher jämfört med om man inte gjort ngt av detta - upplever inte att man vinner ngt på att beställa, boka mer än att säkra priset samt få en bil...hanterinmgen vid uthyrningsdisken känns likadan. Med vänlig hälsning,
  • Utvärderad av: LISA - July 7, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Hade inga bekymmer. Vi är nöjda.
  • Om servicen från den lokala uthyraren
  • När vi fick bilen var det fler repor på den än vad som var registrerat. De rättade till detta i protokollet. Allt gick bra.fick bättre bil än väntat och gick bra att hämta och lämna bilen.
  • Utvärderad av: STEFAN - March 2, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - MAGGIORE
  • When snow chains are mandatory they should equip all cars with snow chains. Now you have to ask for snow chains even though the lady at the desk knew we were going to the mountain she did not tell us that we had to ask for snow chains. We believed that snow chains was supposed to be in the car since it is mandatory in the mountains. The cars summer tires were also worn out and we tried to communicate with Maggiore with email but they did not even bother to answer. They also sent us an invoice with some adminstrative charge without specifying what the charge was for. Charge was small so i have not bothered to contact them. I will not chose Maggiore next time. We had 3 customers before us and each customer took 15 minutes. Really slow.
  • Utvärderad av: JAKOB - February 28, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - FIREFLY
  • Trots självriskeliminering genom Autoeurope, skulle där spärras 2.600 euro i depositum för självrisk hos Firefly - dette tyckte jag inte jag hade läst någonstans, ganske stort belopp att spärra på kreditkort.
  • Utvärderad av: THOMAS - January 20, 2016
  • Om servicen från Auto Europe
  • Om servicen från den lokala uthyraren - FIREFLY
  • Firefly office was closed so I have to pick up the car at Hertz, and at Hertz it was a que for 30 minutes.
  • Utvärderad av: TOBIAS - October 29, 2015
  • Om servicen från Auto Europe
  • Tycker ni ska ta bort Goldcar ur ert sortiment. Kollar ni på nätet ser ni ju vilka metorder de använder för att få in pengar efter att ha hyrt ut en bil så billigt. Ovärdigt att ha de under ert paraply tycker jag. Vidare tycker jag det är väldigt otydligt vad man har köpt (extra förare eller tilläggsförsäkringar) på vouchern. Det borde vara enkelt att förtydliga.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - FIREFLY
  • Kom först till utlämningsdisken så jag behövde inte stå i kö. Det tog ändå 15 minuter. Förra gången fick jag vänta en timme vilket inte är okej. Vad är det som ska behöva ta sån tid?
  • Utvärderad av: MAGNUS - October 14, 2015
  • Om servicen från Auto Europe
  • Det har varit lätt att komma i kontakt med er och att få snabba svar.
  • Om servicen från den lokala uthyraren - MAGGIORE
  • Första bilen var helt ostädad, full med skräp. Oljelampan lös och vi fick byta till en annan bil. Det gick snabbt. Den nya bilen var ytligt städad men hade inte blivit städad ordentligt på väldigt lång tid. Dörrar var ordentligt smutsiga på insidan.
  • Utvärderad av: KERSTIN - September 25, 2015
  • Om servicen från Auto Europe
  • Det borde vara tydligare hur stor depsitionsavgiften är! Jag får alltid ringa er och fråga hur mycket det är! Inte bra...
  • Om servicen från den lokala uthyraren - FIREFLY
  • När jag lämnade bilen och allt var OK fick jag höra av mannen på kontoret att deponeringsavgiften ej var dragen på mitt kort, endast reserverad! Men dagen efter ser jag att drygt 1500 € var draget. Efter telefonsamtal till Auto europe får jag höra att jag får tillbaka deposit inom en vecka. Informera kunder om detta!!!
Välj korrekt hemland
close